Let's face it, I'm hotter than you

Klockan har ringt 05.00 hela veckan för jobb och har inte orkat skriva någonting utan har bara degat i poolen eller blivit i slängd i Filles pool... Jag är fortfarande förvånad över att jag längtar till jobb varje kväll och morgon.
Idag fick jag träffa Jakob, SM-mästare i trolleri som håller i aktiviteterna på campingen. Vi gick igenom allt i aktivitetsladan och när vi kommer in ser jag klätterväggar och massa skateboardsramper och han säger:
- Kan du åka skateboard?
- Ehm.. nej?
- Nä för ungarna kommer behöva hjälp så du måste kunna grunder och hur man behärskar sig på ramperna
- Say what!?
Haha så fick en lektion, dock trillade jag hela tiden och sedan klättrade vi på den hemska klätterväggen och gick igenom alla säkerhetsregler och som pricken över i:et tvingade han mig att klättra högst upp. PÅ lördag smäller det då jag är aktivitetsledare för första gången.
ECLIPSE blev det iallafall på kvällen; bästa boken och bästa filmen men jag förstår fortfarande inte varför man inte väljer en varm Jacob Black...
klockan ringer om bara 6 timmar så gonatt på er :D
Jag i slutet av sommaren:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0