I'd rather dance with you

Midsommar blev en riktigt lyckad kväll..., kom på att det var första gången jag firade midsommar på två år..,började hos Arvid med käk och massor med skratt, sen vidare till Emma där det blev myckett skratt, skrik och musik. Dessutom riktigt mycket jordgubbar... MUMSMUMS!
Igår var jag med Filip hela dan, blev premiär dopp i vår pool och sedan skräckfilm hela kvällen.
Just nu kollar jag resor till Bibione i Augusti, jag och syrran ska kanske dit men svårt att hitta bra och billiga hotell.., nån som har förslag på bra hemsidor eller hotell? :) (ska dra med Alexandra också men det vet hon inte än)
Gahhh Sverige är tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHA nu vet jag det <3

2010-06-27 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0