Oh baby I'm a fool for you

Klart att danskarna i t2 (största stugan) väljer att lämna alla rum in total mess när det är en stekhet dag och det är jag och Erika som ska städa...., nä så vi tog ett gemensamt beslut att skicka en faktura efter dem, lite roligt med sån power ändå.
Sen var jag tvungen att vänta på få instruktioner till över morgondagens aktiviteter och dessutom var där 3 schtekare som inte orkade checka ut i tid så vi fick vänta på att de skulle tjabba klart och äta upp sina salta pinnar. Men kom hem lagom till att somna framför tv.n och sen ta kvällsdopp i poolen med Malin, Henke och Henkes brorsa :)
Snodde även åt mig en mysig hood-tröja från jobb som kommer användas flitigt om morgnarna o kvällarna!
Några MUSE-fans här? (ofta man inte är det) ni pålästa har väl hört om den inställda konserten och vet troligen hur sjukt nära Muse är i denna stund? Imorgon kl 22:30 ska de spela på Roskildefestivalen i Danmark och det är nästan som man får lust att dra dit efter jobb enbart för det! Varför ska danskarna ha sån tur när de inte kan städa undan och gnäller över att det inte finns choklad på frukostbordet!?
2 månader kvar sen är det min tur :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0