My last day

Sista timmarna som minderårig.. egentligen borde man att passa på och busa lite men blir film men linnea istället o massa krängande :) Förövrigt var det jobb idag då jag o Erika blev filmade för Niklas mat när vi gick längst vägen mot kocken hus och aktivitetsladan... Så check it out hehe :D Efteråt drog jag till Vanessa och vi tog världens snabbaste fika för hon blev inringd av jobb så fick shoppa själv efteråt. Blev tre klänningar, ett bälte, godis och lite snack med telenor folket eftersom att de inte kunde försöka sälja nått till mig då man redan har telenor (Y) Nu ska jag väcka Linnea och räkna ner sista timmarna :) denna veckan komemr bli awesome!

Kommentarer
Postat av: sannah

grattis i förskott då :D

2010-07-27 @ 19:12:41
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0