Maaaaad world

Har nog aldrig gått upp kl 04.00 förutom när man åker på semester..., självklart skulle ca 60 personer ha frukost och 25 stugor städas när jag var helt själv, men det gick väldigt snabbt och hann till stranden vid halv två.
Men den här veckan har verkligen tagit all min energi och håller på att bli sjuk så måste verkligen ladda om nu!
Slapp åka skateboard igår för det var pyssel och wii-spelande.. dock dissade ungarna mig för stranden så chilla i receptionen med guysen där typ halva dan och kollade random på spotify.
Imorgon... blir det en snabb tur till first camp för att få schema och ta ut mina lediga dagar som jag hoppas få runt den 20 Juli för att fira 18års dagen. Sen ska jag ta ett första dopp i havet alltså!
Gonatt på er alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0