I wont say goodbye

Tyvärr får jag nog byta blogg (förhoppningsvis INTE namn på bloggen) för den har blivit helt konstig med att ladda upp inlägg, bilder m.m. Ska undersöka saken! Tack alla för festen i fredags. Var mycket roligt trots att man blev iknuffad i poolen ett antal gånger men hey, that's life! :D! Och tack för presenterna :D har min hylla fylld med flaskor och en del presentkort som ska användas flitigt i veckan som är fullspäckad med skojj! Puben på onsdag, tivoli på fredag och timbuktu och krogrunda på lördag :D Förövrigt har jag inte gjort någonting idag mer än att chattat med en italienare som var sur på mig (ovanligt) för att jag skickade en överraskning till Alexandra. Dock tror jag att det gick över men det kommer nog tillbaka vääldigt snart. Haha hur kan Italien vara så oförutsägbart MEN italienare vara så förutsägbara? Nä nu ska jag försöka fixa ny blogg! hörs alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0