I was so high

Mi dispiace... har haft en fullspäckad vecka med massa händelser men inget intressant dock så har inte haft något roligt att skriva om. Var ledig Tisdag och Torsdag och var bara aktivitetsledare på onsdan så varit en chill vecka... dock har jag varit sjuk nu också men pallrade mig till jobb idag ändå dock för att städa i denna hettan och sen bara hänga i receptionen där ett hett ämne är mina föräldrar som de anser vara dvärgar då deras teori är att dvärgar får långa barn och eftersom att jag är lång (1,80) så måste det ju vara en korrekt hypotes? Haha sjukt folk det finns.
Nä, jag sak faktiskt dra tillbaka till work om en timme för att pyssla och spella Wii med barnen och förhoppningsvis skratta åt nån av jäklarna i receptionen som tvingas vara maskoten BLIX i denna värmen.. hehe!
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0