Club can't handle me

Idag är det 28 dagar tills man fyller 18 år,, seriöst så ser jag det inte som en big deal efter Italien-resan. Kommer ändå inte spela någon roll om jag är över eller under 18 nästa år då jag och Alex lämnar Sverige en bra stund... det blir minst 40 dagar. Vi ska nämligen tåga igenom medelhavet så vi börjar i Portugal och avslutar i Grekland. Vi åker längst medelhavskusten och stannar i Spanien, Frankrike, Italien, Kroatien m.m. på vägen. DET är något att se fram emot... inte att bli 18 år :p
Jobbat i frukosten med Erika..., fy va danskar kan vara krävande på morgonen! efteråt blev det kort städning och som vanligt massa hängande med guysen i receptionen för mina bussar går ju bara en gång i timmen. Dock Mölles fel-inte skånetrafiken.
Nu ska jag sova, sen ikväll ska familjen till vår nya lägenhet i HBG precis vid fria bad som vi ska ha till vårt företag och när man inte pallar ta bussen hem efter tivoli :)
Ciao ciao!
MUSE OM 2 MÅNADER OCH NIO DAR <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0